تاكید ما بر ایجاد شور و شوق انتخاباتی است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ایرنا دلاور صیامی روز سه شنبه درنشستی خبری افزود : ما با دیگر احزاب اصولگرا اشتراكات فراوانی داریم.

صیامی اظهار داشت : بیش از 160 رسانه معاند با میلیاردها دلار برای دلسرد كردن مردم و ایجاد تفرقه در داخل كشور فعالیت می كنند از اینرو وظیقه همه دلسوران نظام و كشور است كه در مقابل توطئه ها هشیار بوده و وحدت و انسجام خود را حفظ كنند.

این فعال سیاسی گفت:‌داوطلبان انتحابات مجلس نهم باید دور از وابستگی گروهی و جناحی دغدغه نظام را داشته باشد و ما لازم است با انتخاب افراد توانمند مجلسی قوی را در آینده داشته باشیم تا به تبع آن از دولتی قوی هم برخوردار شویم.

صیامی در پاسخ به سوالی در مورد میزان تعامل با جبهه متحد و جبهه ایستادگی، اظهار كرد: سابقه ما از جبهه متحد و ایستادگی بالاتر است و البته به این خاطر فهرست داده ایم تا شور و شوق و تحرك هم درانتخابات و هم در مجلس آینده ایجاد كنیم.

وی در پاسخ به این سوال كه ارائه فهرست جدید با وحدت اصول گرایان منافات دارد،گفت:ما معتقد به ارایه فهرست واحد هم هستیم اما برای پرشور كردن انتخابات لازم است افراد مستعد و متعدد با ظرفیت های بالا برای نمایندگی مجلس حضور داشته باشند.

وی در مورد احزاب گفت:‌متاسفانه با وجود سابقه یكصد ساله احزاب در ایران بسیاری از احزاب به صورت موقت و در مواقع انتخابات فعال و بعد از آن راكد می شوند.

صیامی اظهار داشت: ‌یك حزب نباید فقط برای انتخابات برنامه داشته باشد بلكه باید برای تمامی مسائل كشور برنامه داشته باشد.

در این نشست، مسوول ستاد انتخابات جبهه حامیان ولایت نیز گفت: در بین اصولگرایان اجماع وجود دارد و اعتقاد این حزب بر این است كه از ظرفیت‌های موجود برای رشد و پویایی كشور استفاده شود.

جهانگیر دایی حامد افزود: شایسته است تمامی احزاب و تشكل‌ها با كنار گذاشتن سلایق شخصی به اصول و مصالح كشور توجه كنند و در رقابت های انتخاباتی به اخلاق مداری و تعامل توجه و در كنار رقابت، رفاقت داشته باشند.

وی اظهار داشت:‌ نمایندگان باید منتقد باشند و اگر نماینده ای به كانون ثروت متصل باشد نمی تواند كاری برای مردم انجام دهد.

سیام**1663 1568





:: برچسب‌ها: نیویورک , تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: